Sunday, February 6, 2011

SebuLan Lagi....Tanggal 6 Mac.

Bismillahirrahmanirrahim....:)

Lama rasanya jari jemari ini tidak meninggalkan pesan di blog kesayangan..
InsyaAllah sebulan lg..genaplah umurku..20tahun..Berdebar rasanya..

Sempatkah aku..??
InsyaAllah kalau sempat...
Ini bermakna umurku makin meningkat satu angka lagi..
YaAllah..tanggungjawabku terasa makin besar..
Sebagai Abid..Khalifah..Penyambung sunnah Rasulullah saw..puteri ummi&ayah..kakak sulong dlm keluarga..pelajar..sahabat.

kerana aku jua merupakan makhlukMu yang Kau kurniakan dgn sempurna segala pancaindera meskipun semua ini hanyalah pinjaman..!!
Yang meggusarkan aku...apakah amalanku selama ini diterima..Takut Dalam Pengharapan.
TAKUT tidak Diterima&BerHARAP agar Diterima..
Sentiasalah kita memperbaiki niat..KrnNya semata.
Ingatlah!Segala apa yang aku punya hari ini bakal disoal dihadapanMu nanti..



What you have done for Islam???
Are you use it for Islam??



Oh Allah..Aku berharap aku masih belum terlambat!
ya..Jgn sesekali kita putus asa daripada rahmat Allah swt..
Teruskanlah mujahadahmu dalam memperbaiki diri..
Kerana Islam amat memerlukan insan sepertimu..!





Aminn Ya Rabbala'lamin..:(

No comments:

Post a Comment